Zakupy w kilku krokach
Krótki przewodnik po zakupach!
Pamiętaj aby dokonać zakupów nie musisz się rejestrować, lecz dzięki rejestracji posiadasz dostęp do:
- podglądu statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów;
- braku konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach.
Krok 1 Wybór produktów
- przeglądaj produkty wg kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki;
- każdy produkt posiada szczegółowe informacje: opis, cenę, wymiary, termin realizacji, dostępność (magazyn/zamówienie);
- wybierz wszystkie potrzebne cechy produktu (np. kolor drewna, tkaninę, wykończenie), bez zaznaczenia wszystkich pożądanych opcji nie będzie możliwe kontynuowanie zakupów;
- wybrany produkt dodaj do koszyka.
Krok 2 Zawartość koszyka
- w koszyku możesz zobaczyć wszystkie wybrane produkty (podsumowanie);
- możesz nanosić zmiany: zwiększać, zmniejszać ilość produktów, usuwać lub dodać nowe;
- podany termin realizacji jest terminem maksymalnym, staramy się zamówienia realizować w miarę możliwości szybciej;
- wybierz formę dostawy (każdy produkt ma ustalone warianty dostawy):
a) odbiór osobisty w siedzibie firmy 05-800 Pruszków k. Warszawy, ul. Sadowa 56
b) transport Rad-Pol - koszt ustalany indywidualnie, jest to możliwie jak najniższy koszt liczony od najbliższego salonu firmowego Rad-Pol do podanego adresu Klienta
c) kurier (tylko niewielkie gabaryty, głównie dodatki)
- pole uwagi: jeśli są jakieś istotne informacje np. dla działu transportu - prosimy o zaznaczenie w polu uwagi (np. proszę o dostawę po – wskazanie terminu);
- zatwierdzenie zakupów poprzez kliknięcie: zamawiam.
Wymagamy 30% wpłaty zaliczki. Płatność pozostałej części ceny zakupu powinna nastąpić nie później niż na 3 (trzy) dni przed określonym na zamówieniu terminem realizacji.
Krok 3 Realizacja zamówienia
- Klient, który nie dokonał rejestracji w e-sklepie o statusie zamówienia może dopytać pod adresem e-mail sklep@rad-pol.com.pl
bądź tel. + 48 690 016 869 od pon.-pt. 8:00-16:00;
- po zatwierdzeniu zamówienia (wpisaniu prawidłowych danych osobowych) otrzymasz e-mail – kliknij na link potwierdzając tym samym złożenie zamówienia;
- e-mailem otrzymasz potwierdzenie zamówienia oraz fakturę pro-formę; po otrzymaniu należności (przelew), rozpoczynamy realizację zamówienia.
Zakupy w systemie ratalnym
Życzymy udanych zakupów dziękując za wybór naszej marki.